Branding

De ce este important procesul de branding pentru afacerea ta?

Impreuna ne dorim sa investim in viitorul brandului dvs., deoarece noi consideram ca acesta este cartea de vizita cea mai profitabila a afacerii dvs.

Brandul este perceptia pe care un consumator o are atunci cand aude sau se gandeste la numele produsului sau serviciului dvs. Asadar, brandul este mai mult decat un nume, slogan, semn, simbol sau design. Acestea fiind spuse, cuvantul “brand” sau “branding” evolueaza odata cu comportamentul consumatorilor, fiind imaginea mentala a ceea ce reprezentati pentru consumatori si este influentata de elementele, cuvintele, si creativitatea care o inconjoara.

 

Branding-ul nu inseamna numai convingerea pietei dvs. tinta de a va selecta in detrimentul concurentei, ci si crearea perspectivei ca dvs. sunteti unicul furnizor al unei solutii la problema sau nevoia pietei. Obiectivele pe care le va realiza un brand bun sunt:

  • livrarea mesajului

  • confirma credibilitatea dvs.

  • conectarea din punct de vedere emotional a publicului dvs. tinta cu produsul si serviciul dvs.

  • motiveaza clientul sa cumpere

  • creeaza loialitate pentru utilizatori

In fond, branding-ul poate fi confuz, insa noi va oferim o lista de baza pentru a va evalua brandul:

  • de unde stiti daca marca dvs. este suficient de puternica pentru a va oferi valoarea interna si externa de care aveti nevoie in marketingul dvs.?

  • marca dvs. se adreseaza publicului tinta? O vor primi instantaneu fara sa se gandeasca prea mult?

  • marca dvs. ofera unicitate si importanta a ceea ce vindeti?

  • marca dvs. reflecta promisiunea pe care o faceti publicului dvs. tinta?

  • marca dvs. reflecta valorile pe care le doriti a fi reprezentate in calitate de client?

Aceste intrebari serveasc drept indrumare in dezvoltarea brandului dvs. Daca raspunsurile nu sunt clare, venim in ajutorul dvs. cu scopul de a va perfectiona procesul de branding.