Optimizare SEO

De ce sa ne alegi pe noi sa iti optimizam site-ul pentru motoarele de cautare?

Promovarea Seo este o sursa uimitoare de trafic organic. Daca reusesti sa ajungi pe prima pagina a oricarui motor de cautare (Google, Yahoo, Yandex, Bing,…), cu siguranta vei avea multi vizitatori si vânzari.
Un site fara promovare prin optimizare SEO va duce la stagnarea website-ului si chiar scaderea lui in cautari.

Ce inseamna SEO?
SEO reprezinta optimizarea site-ului pentru motorul de cautare si este procesul prin care site-urile isi pot optimiza continutul pentru a se pozitiona mai bine in motoarele de cautare, precum Google si pentru a atrage mai multi vizitatori catre site-ul lor.

optimizare seo

Cele 5 beneficii de baza pe care le ofera SEO:

⦁ Indexarea paginilor de catre motoarele de cautare

⦁ Rankings: pozitionarea cat mai buna a site-ului pe cuvintele cheie care aduc trafic

⦁ Vizitatori pe site

⦁ Sporirea vitezei de incarcare a paginilor

⦁ Conversii (vanzari)

De ce si la ce este importanta o optimizare SEO?

 

Search Engine Optimisation (cunoscuta si sub denumirea de optimizare SEO) face parte din strategia de foarte mare importanta pentru succesul general al site-ul tau. Aceasta strategie asigura ca aspectul si continutul site-ului sunt optimizate pentru a profita de tot ceea ce cauta vizitatorii si Google pe site-ul tau. Un site web care utilizeaza SEO de calitate, va creste in trafic. Apoi se va clasifica mai sus de concurenta care nu are acelasi nivel si frecventa de lucru.

Alternativ, un site web care nu face optimizare SEO va avea un trafic stagnant si probabil va scadea in fiecare luna. Publicarea de continut optimizat, SEO optimizat, in mod regulat pe site-ul web este o parte importanta a procesului de SEO. Deoarece arata ca site-ul este activ si are continut proaspat in comparatie cu site-urile web care se actualizeaza anua. Sau care nu au fost actualizate de la crearea lor.

Cum se face SEO?

De cele mai multe ori pentru a imbunatati un site sunt necesare modificari ale paginilor site-ului. Adaugare de text, pagini noi, construire de linkuri – recomandari ce vin de la alte site-uri spre site-ul tau. Toate aceste modificari sunt insa chestiuni mai profunde, unde originalitatea si straduinta pot sa faca o mare diferenta.

Cat despre continut, acesta trebuie sa fie util, de calitate si pe cat posibil, unic.

Focusul pe continut unic trebuie orientat catre urmatoarele tipuri de pagini:

 

⦁ Homepage: prezentarea clara a specificului afacerii si de ce este diferita fata de altele similare.

⦁ Despre noi: utilizatorii trebuie sa capete incredere in firma din spatele site-ului pentru a deveni clienti fideli. Datele de contact si detaliile despre livrare trebuie sa fie clare.

Paginile de categorii sau sectiuni principale trebuie sa contina descrieri cat mai detaliate si utile.

Blog: atragerea atentiei asupra categoriilor si produselor de interes prin povesti atractive.

Linkuri catre site: in ultima vreme, modul in care Google percepe link-urile dinspre alte site-uri inspre site-ul tau s-a schimbat. Daca inainte era importanta cantitatea de link-uri, in acest moment este importanta calitatea lor.

Avand o rentabilitate remarcabila, este intelept sa investesti intr-o promovare profitabila precum optimizarea SEO, deoarece ramane una dintre cele mai importante componente ale eforturilor de branding ale fiecarui business si a prezentei online.