Reclame Radio si TV

De ce sa faci reclame pe radio si TV?

Din strategia de promovare a unei companii fac parte si reclamele radio care ajuta la imbunatatirea imaginii unei companii. Acestea trebuie sa contina un mesaj care dureaza mai putin de 60 de secunde, scopul lor fiind vanzarea unui produs/serviciu, sau promovarea unei persoane, eveniment sau afacere.Din strategia de promovare a unei companii fac parte si reclamele radio care ajuta la imbunatatirea imaginii unei companii. Acestea trebuie sa contina un mesaj care dureaza mai putin de 60 de secunde, scopul lor fiind vanzarea unui produs/serviciu, sau promovarea unei persoane, eveniment sau afacere.

 

In general, mesajele trebuie sa fie scurte si cat mai sugestive, transmise de o voce de impact si sustinute de un fond sonor adecvat, astfel incat reclama sa fie unica, captivanta si memorabila. Marea majoritate a reclamelor radio care promoveaza o afacere, au un timp de difuzare de 30 de secunde, din aceasta cauza, reclama radio trebuie sa fie realizata perfect!

 

In functie de mesajul pe care clientul doreste sa-l transmita, de tipul de produs sau serviciu promovat, noi alegem vocea cea mai adecvata: calda sau baritonala, vesela sau sobra, feminina sau masculina. Pentru a obtine audienta dorita, alegem si cea potrivita muzica pentru reclama dumneavoastra.
Pentru ca mesajul sa se imprime cat mai bine in mintea consumatorului final sau a potentialului client, reclama radio trebuie sa aiba o perioada de difuzare cat mai mare, de minim 3 luni. Dupa realizarea spotului publicitar, se alege bugetul de promovare alocat si totodata, perioada de difuzare a reclamei.

 

Eficienta spotului publicitar o masuram cu ajutorul unor rapoarte ce ne ofera rezultate reale. Frecventa reprezinta de cate ori un individ sau o gospodarie intra in contact cu un mijloc de comunicare in masa, si prin intermediul ei cu mesajul publicitar, intr-o perioada de timp data, iar continuitatea se refera la posibilitatea de a transmite mesajul publicitar intr-o maniera continua.In functie de frecventa si continuitate distingem mai multe tipuri de campanii:
⦁publicitatea continua-cu intensitate uniforma de-a lungul campanei;
⦁publicitatea continua crescatoare- se prezinta sub forma unei curbe continue crescatoare;
⦁publicitatea continua descrescatoare- prezinta un maxim de intensitate in debutul campaniei    si este apoi urmata de o descrestere continua;
⦁publicitate continua alternativa- mesajul publicitar este transmis continuu, dar la intervale regulate intensitatea scade pana la o valoare mai mare decat zero; publicitatea intermitenta- perioadele de activitate

 ⦁publicitara mediatica sunt succedate intr-o maniera regulata de perioade de inactivitate:- publicitate intermitenta crescatoare- alterneaza perioadele de intensitate crescatoare cuperioadele de inactivitate;-
⦁publicitate intermitenta descrescatoare – alterneaza perioadele de intensitate descrescatoare cu perioadele de inactivitate;
⦁publicitatea ritmica – implica nivele de intensitate inalta in care se intercaleaza in modregulat perioade de intensitate joasa, uniforme;
⦁publicitatea sezoniera – se transmite doar intr-o anumita perioada a anului si poate fi larandul sau crescatoare, descrescatoare si alternative

 

Avantajele campaniei de promovare radio:
·         targetarea selectiva a regiunii unde se transmite mesajul
·         ideala pentru promovarea diverselor promotii/concursuri/evenimente.
·         este flexibila din punct de vedere a costurilor, a timpului si a formatelor folosite
·         cost de productie scazut
·         CPT (cost pe mia de persoane atinse) avantajos comparativ cu bugetul investit.Avantajele televiziunii sunt:
·         audienta mare ce poate duce la o acoperire mare a mesajului publicitar
·         costul pe contract este mic, in ciuda costurilor mari de productie ale unui spot tv
·         oportunitatile creative ridicate datorita posibilitatii folosirii simultane a imaginii, suneteleor si a culorilor
·         dimanica imaginilor pune in valoare idea de actiune si miscare
·         amplificarea efectelor gratie numarului de cadre, a perspective si a unghiului de filmare
·         crearea unor efecte speciale
·         calitatea receptiei tv foarte buna
·         posibilitatea selectarii audientei

 

In functie de audienta vectorilor media si de segmentul de piata caruia se adreseaza clientul, stabilim impreuna cu acesta, ce spatii publicitare achizitionam. Noi avem parteneriate atat cu posturile de radio locale cat si nationale.