Relatii Publice

Ce este PR-ul si cine are nevoie de acest serviciu?

Prin compartimentul de comunicare si relatii publice reusim sa fim informati asupra opiniei publice si sa raspundem cerintelor acesteia, totodata ajutandu-ne sa anticipam tendintele pietei, astfel incat sa ajutam la randul nostru clientii. Cel mai important obiectiv in PR este recunoasterea publica a companiei, deoarece fara relatii publice, companiile mici si cele la inceput de drum, ar depune eforturi mari pentru a beneficia de expunere publica.

 

Atat ONG-urile cat si firmele nou infiintate care au nevoie de o insertie rapida a produselor si serviciilor pe piata, dar si companiile mari care vor sa-si consolideze pozitia, sa isi creasca notorietatea si vanzarile si sa gestioneze eventuale crize.

 

Ce urmaresc relatiile publice?

⦁ evaluarea atitudinii publicului
⦁ identificarea acelor aspecte care pot sa trezeasca interesul consumatorilor
⦁ elaborarea de programe care sa atraga intelegerea si atitudinea favorabila a publicului fata de firma si produsele ei
⦁ informarea potentialilor clienti cu privire la natura si caracteristicile produselor/serviciilor.

 

Asadar, activitatea de relatii publice ofera informatii mai veridice decat cele din reclame, aceasta fiind o forma de promovare credibila.