Social Media

Promovarea pe Facebook

Pe Faceebok se afla publicul tau tinta, deoarece aici cauta date si cer recomandari de la prieteni, iar in general, deciziile de cumparare si informatiile se iau in timpul liber. Din acest motiv, este important sa iti faci o pagina de companie si sa iti construiesti o imagine buna. Aceasta pagina de Facebook nu trebuie confundata cu Profilul de Facebook. Daca Profilul de Facebook este destinat utilizarii personale, Pagina este destinata utilizarii companiilor si poate fi ca un mic site pe care il creezi pe Facebook pentru compania ta.

 

Postarile pe care le faci pe pagina de companie apar doar in newsfeed-urile a mai putin de 5% dintre utilizatorii care au dat like paginii. Daca vrei ca aceste postari sa ajunga la mai multi utilizatori Facebook, trebuie sa platesti difuzarea lor, cu ajutorul Facebook Ads.

 

Targetarea audientiei pe Facebook

Platforma Facebook Ads te ajuta sa trimiti mesaje esentiale doar persoanelor potrivite si astfel afacerea ta junge sa fie cunoscuta exact in momentul in care acestia au cea mai mare nevoie de ea.

Pe Facebook se poate targeta printr-o segmentare complexa, de la aspecte geografice (tara, oras, cartier) si demografice (varsta, sex, stare civila), pana la cele de natura comportamentala (preferinte, interese, hobby-uri, grupuri si comunitati de care apartin consumatorii).

Avand la dispozitie toate aceste informatii valoroase, va ajutam sa evitati risipa inutila de bani, timp si energie prin crearea de campanii de promovare pe Facebook, care sa transmita mesajul dvs. catre un segment tinta bine definit.

 

Tinand cont de nevoile de dezvoltare specifice afacerii, strategiile de marketing pe Facebook se pot construi utilizand urmatoarele instrumente:

  • Administrarea paginii de Facebook. O pagina de Facebook necesita adminstrare si investitii in promovarea continutului, prin: realizarea continutului ce urmeaza a fi publicat pe pagina de Facebook; real time marketing – adaptarea continutului publicat pe pagina de Facebook in functie de evenimentele importante si relevante industriei in care activezi; interactiunea cu fanii ce aleg sa comunice folosind pagina de Facebook; atragerea de noi fani prin promovarea continutului publicat pe pagina.

  • Campanii de publicitate pe Facebook. Click-urile de pe Facebook pot fi cu usurinta transformate in fani si din fani in clienti. Cele mai noi promotii si campanii pe care le oferi le poti face cunoscute prin promovarea postarilor si deasemenea prin alegerea ad-urilor portrivite in functie de audienta, astfel poti atrage potentiali clienti sau sa-i fidelizezi pe cei deja existenti. In permanenta, activitatile trebuie monitorizate astfel incat sa identifici mesejele care au generat conversii.

  • Campanii de retargeting pe Facebook. Companiile folosesc retargeting-ul pentru a atinge restul de 98% dintre vizitatorii website-ului care nu au convertit la prima vizita si astfel vor fi reabonati pentru a fi transformati in clienti. Serviciul de retargeting poate fi folosit pentru a trimite un mesaj de multumire sau o recomandare cu cele mai noi promotii, peroanelor care au facut conversia, iar pentru cei ce au incetat sa iti mai viziteze website-ul in ultima perioada de timp, acestia sunt invitati sa revina pe site pentru a descoperi cele mai recente oferte sau cupoane de fidelizare, discounturi preferentiale etc.