d

Noi suntem EBEN 

Conteactează-ne

Afla acum cum sa alegi un nume atractiv si unic pentru brandul tau!

Atunci cand ai de ales un nume atractiv si eficient pentru brandul tau, fie ca e vorba despre un produs, un serviciu sau o afacere, e necesar sa incepi prin a afla de ce e e important numele ales in procesul de branding. Branding-ul isi propune sa stabileasca o prezenta semnificativa si diferentiata pe piata, pentru a atrage si pastra clientii fideli.

Numele ales este o extensie a brandului si poate intari valoarea pe care doresti sa o impartasesti sau te poate distanta de ea. Cand vrei sa dezvolti un nume pentru o companie, un produs sau serviciu ai la dispozitie mai multe optiuni:

  • Utilizeaza numele fondatorului sua inventatorului
  • Descrie ce faci
  • Descrie o experienta sau o imagine
  • Ia un cuvant din context
  • Creaza un cuvant

Este important sa decizi de la inceput ce ar trebui sa insemne si sa reprezinte numele de brand. Multi dintre potentialii tai clienti ar putea sa nu stie nimic despre compania ta, produsul sau serviciul tau, iar un nume de impact poate face o prima impresie si poate deschide o usa, pe cand un nume gresit ales, un nume slab si nesemnificativ, cu siguranta va inchide usa in fata clientilor tai.

E important sa stii ca atunci cand gasesti un nume, trebuie sa te asiguri ca il poti utiliza. Daca incalca drepturile de autor ai putea fi obligat sa renunti la acel nume, după ce ai investit mult timp, si mai ales bani. De asemenea, cand cauti un nume de brand, gandeste-te si la obiectivele de marketing pe Internet. Vei avea nevoie de o adresa URL. Exista peste 860 milioane de nume de domenii inregistrate in intreaga lume, iar unii experti considera ca peste 99,9% de nume sunt inregistrate deja ca nume de domeniu. Pare dificil sa gasesti un nume atractiv pentru brandul tau, dar nu lasa aceste provocari sa te opreasca din drumul tau de a gasi cel mai bun nume de brand! Un brand puternic, conturat si prin nume, poate sa faca diferenta pe piata.