Dezvoltă-ți afacerea prin folosirea campaniilor AdWords

campanii adwords eben advertising

Prin campanii AdWords iti dezvolti afacerea din prima luna. Indiferent ca ai ales ca obiectiv cresterea numarului de vizitatori pe site, a vanzarilor online, a numarului de apeluri telefonice sau fidelizarea clientilor.

Ce este Google AdWords?

Acest serviciu de pay pe click iti permite sa creezi si sa rulezi anunturi pentru afacerea ta pe motorul de cautare Google. Aceastea vor fi afisate deasupra rezultatelor organice. AdWords permite investirea unei sume mici(sau mari, in functie de buget) de bani in diverse cuvinte cheie. Toate acestea pentru a aduce anuntul tau in fata potentialilor clienti.
Obiectivul unei campanii AdWords este convertirea unui numar cat mai mare de potentiali clienti in clienti reali. Adica sa cumpere efectiv produsele sau serviciile promovate online de compania ta. Daca ai ales sa te promovezi pe Google AdWords vei beneficia de un mare avantaj: vei fi taxat doar in momentul in care utilizatorii Google dau click pe anunturile companiei tale.
Iti prezentam mai jos cele cinci motive pentru care afacerea ta ar trebui sa utilizeze Google AdWords:

AdWords este masurabil si flexibil

Unul dintre principalele avantaje pe care marketingul online le are in comparatie cu canalele de marketing traditionale, cum ar fi TV sau PRINT e ca totul se masoara extrem de usor. Avand in vedere faptul ca este un serviciu de tip CPC (cost per click), AdWords reprezinta cel mai masurabil canal de marketing online. Faptul ca poti licita pentru anumite cuvinte cheie si poti cumpara o anumita cantitate de trafic intr-un interval orar stabilit de tine, iti ofera control maxim asupra costurilor. Practic, iti calculezi profitul in functie de cati bani investesti intr-o vanzare online.
AdWords este de asemenea, flexibil, deoarece are optiuni personalizate pentru campania ta. De exemplu, AdWords poate fi utilizat pentru:
• Tipurile specifice de potrivire a cuvintelor cheie. Acest lucru va permite sa afisati anuntul pentru cautari exacte de cuvinte cheie.

• Extensiile de anunturi. Prin aceasta metoda iti ofera posibilitatea de a afisa totul. De la informatii de contact, posibilitatea de a apela numarul businessului tau, pana la link-uri catre site-ul tau

• Definirea publicului – Prin aceasta metoda puteti descoperi publicul prin locatia, ora, limba. Dar si browser-ul sau dispozitivul pe care il folosesc.

• Accesul la site-uri non-cautare: Gmail, YouTube si o multime de alte site-uri partenere.

Campanii AdWords – rezultate mai rapid decat SEO

Google AdWords este mai rapid decat optimizarea in motoarele de cautare. Insa, acest lucru nu inseamna ca nu trebuie sa te axezi si pe optimizarea SEO. Daca esti la inceputul afacerii, Google AdWords este foarte bun pentru tine.  Daca vei folosi doar SEO vei astepta cateva luni bune pentru a vedea primele rezultate. Optimizarea SEO este un proces sigur, de durata si care nu se va opri atunci cand nu mai dispui de buget. Scriind continut de calitate te vei pozitiona in primele pagini in motorul de cautare Google.

Prin campanii AdWords te vei pozitiona in prima pagina in functie de suma licitata, dar si de scorul de calitate al anunturilor tale. In momentul in care campaniile AdWords sunt oprite anuntul site-ului tau va disparea din motorul de cautare. Daca esti la inceput sau ai o afacere mica, nu te poti baza numai pe SEO.  Promovarea in Google Adwords ar trebuie sa fie prioritara.

AdWords este mai antrenant si in continua schimbare
Google imbunatateste in mod constant sistemul de PPC, deoarece este una dintre sursele sale principale de venit, iar trendul in ultima perioada merge spre anunturile cu afisare video pe YouTube care obtin din ce in ce mai multe clicuri de la utilizatori.

Puteti controla costurile de publicitate
Acest lucru este cu adevarat minunat atunci cand vorbim despre AdWords. Analizand vanzarile generate de acest canal in functie de perioada din zi sau din saptamana, in functie de dispozitivele folosite sau chiar zona geografica, poti creste sau poti sa scazi bugetele. Trebuie stiu inca de la inceput ca numarul de anunturi va incepe sa scada pe masura ce bugetul devine mai mic. Cu toate acestea, puteti creste bugetul in mod corespunzator. Aceasta scalabilitate este o optiune buna daca doriti o multime de clienti potentiali intr-un interval scurt de timp.

Te pozitioneaza in fata concurentei

Daca ai ales sa utilizezi pe langa SEO si AdWords aveti deja un avantaj in fata concurentei. Cu AdWords site-ul tau apare deja in motoarele de cautare si automat, numarul de click-uri la rezultatele cautarii este mai mare decat la toate celelalte companii care s-au axat numai pe SEO.

Fii prezent in cautarile online ale clientilor tai cu un website eficient si atent targetat! Cu Google AdWords vei beneficia de un avantaj competitiv semnificativ in fata concurentilor din domeniul tau de activitate. Vei reusi in acelasi timp sa economisesti un timp pe care il poti folosi intr-un mod mult mai eficient, focusandu-te pe provocarile business-ului tau. Inainte de activarea campaniei AdWords asigura-te ca ai planificat un buget lunar pentru aceasta activitate. In functie de rezultatele obtinute, vei putea opri, micsora sau suplimenta oricand bugetul alocat acestei modalitati de promovare online.

Related Blogs

Posted by Beniamin | octombrie 19, 2018
Afla de la noi de ce iti respinge Facebook reclamele. Ce trebuie sa faci
Faptul că Facebook devine din ce în ce mai selectiv și mai riguros în ceea ce priveste modul de utilizare a serviciului său de publicitate – Facebook Ads, nu mai...
logo
Posted by Sinziana Staicu | octombrie 11, 2018
De ce e important pentru logo-ul brand-ului tau sa fie in format vectorial?
De ce e important pentru logo-ul brand-ului tau sa fie in format vectorial? Valoarea unui logo vectorial se bazeaza pe flexibilitatea si scalabilitatea acestuia. Flexibilitatea unui logo vectorial este data de...