Afla de la noi de ce iti respinge Facebook reclamele. Ce trebuie sa faci

promovare Facebook

Faptul că Facebook devine din ce în ce mai selectiv și mai riguros în ceea ce priveste modul de utilizare a serviciului său de publicitate – Facebook Ads, nu mai e un secret pentru multă lume. Dar ce faci când te trezești că reclamele tale pregatite pentru o promovare Facebook au fost respinse… din diverse motive?

Da, știu, e frustrant să intri în contul de reclame atunci cand pregatesti o promovare Facebook și să vezi că ai o reclamă sau mai multe respinse. Însă stai liniștit, nu e chiar sfârșitul lumii. Doar că uneori poate fi o situație confuză pentru cei care încearcă cu adevărat să facă ceea ce trebuie.

Dacă ați avut vreodată o reclamă respinsă pe un motiv destul de vag, să știți că poate fi dificil să aflați exact ce parte din anunțul dvs. a cauzat problema.

Și mai rău, uneori poate dura mai mult de 24 de ore pentru ca reclama să fie examinată. Dacă este respinsă și ceri un feedback vei mai aștepta încă 24 de ore.

În acest articol veți afla despre câteva dintre cauzele comune ale respingerii anunțurilor și cum să le evitați, cauze pe care oamenii nu le cunosc atunci cand pornesc o promovare Facebook. Scopul este de a vă ajuta să obțineți mai multe reclame aprobate și să rămâneți de partea bună a Facebook.

În primul rând, să vorbim despre procesul de examinare a reclamelor pe Facebook.

Înainte de a ajunge la partea despre „ce să nu faci cu anunțurile”, hai să examinăm rapid modul în care funcționează procesul de aprobare a reclamelor pe Facebook.

În primul rând, trebuie să realizați că dimensiunea echipei Facebook care se ocupă de aceste anunțuri, este extrem de mică în comparație cu numărul celor care utilizează platforma.

Facebook nu discută public despre cum funcționează aprobarea în spatele scenei, dar pe baza experienței mele și a experiențelor altora, cred că este un amestec de procese automatizate și de oameni care verifică anunțurile noastre.

Iată de ce cred că există o automatizare în spatele procesului (algoritmi de scanare a anunțurilor și de aprobare / respingere a acestora).

  • În mod regulat, anunțurile se aprobă în mai puțin de 10 minute. E rapid pentru o analiză manuală!
  • De asemenea, am văzut anunțuri aprobate în mai puțin de 10 minute și apoi trecerea la „respins” după 24 de ore. Acest lucru îmi dă impresia că a fost aprobat automat pentru prima dată, iar cineva a revizuit manual anunțul după aceea și a respins-o.
  • Anumite anunțuri durează până la 24 de ore pentru a fi aprobate. Asta mă face să cred că au mers direct la coada de așteptare pentru revizuirea manuală, mai degrabă decât să fie auto-aprobate mai întâi.

Deci, cât timp trebuie să așteptăm ca reclama să fie aprobată?

Răspunsul de la Facebook sună cam așa: „De obicei cele mai multe reclame sunt revizuite în 24 de ore, deși în unele cazuri poate dura mai mult.”

Cea mai bună modalitate de a evita respingerea lor este să înțelegeți bine politicile Facebook și să le respectați. Dacă anunțul dvs. este încă în curs de examinare și după 24 de ore, trebuie doar să aveți răbdare. Uneori durează mai mult. Trebuie doar să așteptați.

Acum, hai să vorbim despre cum puteți evita așteptarea prin aprobarea mai multor reclame.

Cum să rămâi pe partea bună a Facebook

Primul lucru pe care trebuie să-l realizați este că utilizatorii Facebook sunt mai importanți decât noi, ca agenți de publicitate.

Dacă amândoi oprim publicitatea pe Facebook mâine, nu ar conta.  Alți 2 agenți de publicitate vor umple destul de repede acest decalaj. Cât timp există peste 1 miliard de utilizatori activi lunar, vor exista întotdeauna noi agenți de publicitate.

Prioritatea Facebook este să protejeze experiența utilizatorilor. Trebuie să existe un echilibru între agenții de publicitate care pot să vândă pe platformă fără a distruge experiența utilizatorilor Facebook. De aceea există politici privind anunțurile.

Data viitoare când creați o campanie de reclame Facebook, rețineți că experiența utilizatorului este prioritatea # 1. Intrarea în acest mod de gândire nu numai că vă va ajuta să obțineți mai multe anunțuri Facebook aprobate, ci și va crește rata de conversie.

Motive comune pentru care o promovare Facebook ar putea să nu fie aprobată

Cele mai bune practici pentru imaginile anunțurilor Facebook

Imaginile au fost un motiv foarte frecvent pentru respingere, deoarece Facebook avea o regulă foarte strictă conform căreia, imaginile trebuiau să conțină mai puțin de 20% din text.

Acest lucru nu mai este valabil, dar trebuie să fiți conștienți de modul în care textul pe imagini este în prezent tratat de Facebook.

Reclamele cu mult text nu vor fi respinse, dar vor costa mai mult

Dacă un anunț conține prea mult text, Facebook vă va penaliza. Asta înseamnă că mai puțini oameni vă vor vedea anunțul.

Există 4 nivele diferite de text într-o reclamă pe Facebook

  • O.K
  • Scăzut
  • Mediu
  • Înalt

De preferat ar fi ca toate imaginile să intre în categoria „OK”.  Instrumentul Facebook Text Overlay Tool  vă ajută să verificați toate imaginile. Este singurul mod sigur de a ști dacă Facebook va considera că imaginea dvs. conține sau nu, prea mult text.

Textul pe imagini include:

Logo și slogan

  • Imagini cu text suprapus
  • Imaginile care sunt editate în mod clar pentru a include textul pe produs

Nu includeți conținuturi interzise

Conținutul interzis este definit în mod clar în Politicile de publicitate Facebook.

Sfat: Verificați regulile în mod regulat (cel puțin săptămânal dacă afișați anunțuri tot timpul).

Fără imagini Before & After

Facebook este cu adevărat strict în acest sens. Pur și simplu nu puteți folosi înainte și după  în imaginile anunțului dvs.

De asemenea, nu puteți afișa imaginile „corpului ideal” sau a corpului. Facebook nu permite nici promovarea suplimentelor care te ajută să slăbești.

Facebook spune NU conținutului care implică nudități

Nu se acceptă conținut care încaldă drepturile

Se includ aici drepturile de autor, marca comercială, confidențialitatea, publicitatea sau alte drepturi personale sau de proprietate. Pe scurt, puteți utiliza numai conținutul anunțurilor dvs. pe care aveți dreptul să îl utilizați.

Fake Buttons

Nu aveți voie să utilizați imagini care „prezintă funcționalități inexistente”. Aceasta înseamnă că nu puteți face o imagine statică ca un videoclip prin adăugarea unui buton de redare la acesta.

De ce?

Deoarece înșeală utilizatorii. Se face clic pe imagine crezând că se va reda un videoclip pe Facebook, dar acel buton duce pe site-ul dvs. web.

Nu afișa material pentru vârsta unui public prea tânăr

Reclamele despre alcool sau alte materiale restricționate de vârstă sunt ok, cu câteva condiții:
  1. Să nu fie pe lista de conținut interzis
  2. Trebuie să respecte restricțiile de vârstă impuse ăn țara ăn care apare reclama

De exemplu, în Australia, vârsta legală de consum de alcool este de 18 ani. Astfel, puteți să difuzați anunțuri pentru alcool către un public cu vârsta de peste 18 ani în Australia. Cu toate acestea, pentru a rula aceleași anunțuri în SUA, va trebui să ridicați vârsta minimă a anunțului dvs. la 21.

Menționezi Facebook în anunțurile tale

Este permis a menționa Facebook în anunțurile dvs., dar există reguli stricte în acest sens.

Iată ce se întâmplă și nu, direct din politicile de publicitate Facebook:

Poți să faci: 

  • Scrie „Facebook” cu un capital „F”
  • Afișați cuvântul „Facebook” la aceeași dimensiune și stil de font precum conținutul care i se alătură

 Ce să nu faci:

  • Nu utiliza logo-ul Facebook în locul cuvântului „Facebook”
  • Nu scrie Facebook la forma de plural, nu-l folosi ca pe un verb și nu-l abrevia
  • Nu utilizați o versiune modificată a siglei Facebook în imaginea pentru anunțul dvs.
Câteva exemple:

 Este important să rețineți că nu este vorba despre cuvinte individuale. Este vorba despre contextul în care le folosiți.

Ați putea spune că „Noua mașină de splălat face mai ușoară curățarea mașinii”, și asta pentru că nu atrageți atenția asupra unor atribute personale.

De aceea, trebuie să vă concentrați asupra contextului și nu asupra cuvintelor individuale.

Observați că exemplul „Verificați produsul nostru conceput pentru bărbați ca dvs.” nu utilizează cuvântul „dvs.” sau „altul”, dar implică atribute personale, astfel încât să nu primiți aprobarea dacă utilizați acel text.

Nu-i face pe utilizatori să se simtă rău despre ei înșiși

Nu faceți afirmații nerealiste

Adresa URL afișată

Unul dintre motivele cele mai frecvente pentru anunțurile respinse este faptul că adresa URL afișată nu se potrivește cu domeniul în care anunțul îi trimite pe cititori.

Rețineți că ceea ce am vorbit în acest articol este doar pentru reclamele publicitare. Pagina de destinație pe care o trimiteți utilizatorilor trebuie, de asemenea, să respecte politicile de promovare Facebook. Asigurați-vă că ați citit, de asemenea, despre modul de creare a unei pagini de destinație Facebook care nu va închide contul dvs. de anunțuri.

În loc de concluzii:

Evitați aceste greșeli atunci când creați anunțurile dvs. de promovare Facebook și sigur veți începe să vedeți mai multe anunțuri aprobate.

După cum am menționat, acestea reprezintă o combinație a celor mai frecvente greșeli și lucruri pe care le văd adesea la cauza respingerilor și care, nu sunt menționate în mod specific în politica de publicitate.

Timpul e valoros și e important să fie investit în lucruri care chiar contează. Lasă grija strategiei de promovare Facebook  în seama profesioniștilor certificați. Contacteaza-ne acum și permite-ne să îți oferim o mână de ajutor.

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs

browser Internet
Posted by Beniamin | octombrie 31, 2018
Chrome, Firefox si Internet Explorer – ce crezi ca utilizeaza romanii fata de alte tari europene?
Topul preferintelor la capitolul - browser Internet - a inceput cu Internet Explorer, care era lider absolut, la putin timp de cand s-a facut cunoscut.  Atunci, in vremurile de glorie,...
logo
Posted by Sinziana Staicu | octombrie 11, 2018
De ce e important pentru logo-ul brand-ului tau sa fie in format vectorial?
De ce e important pentru logo-ul brand-ului tau sa fie in format vectorial? Valoarea unui logo vectorial se bazeaza pe flexibilitatea si scalabilitatea acestuia. Flexibilitatea unui logo vectorial este data de...