Google AdWords

Google Adwords

Daca este implementata corect, o campanie Google AdWords poate aduce rezultate multumitoare intr-o perioada scurta de timp. Cum?
Campaniile Adwords permit afisarea anunturile tale in functie de interesele utilizatorilor si totodata in functie de cuvintele cheie pe care acestia le folosesc in cautarea lor pe Google, reprezentand astfel o metoda buna de a aduce vizitatori catre site-ul tau. Practic, tu hotarasti cine si cand vrei sa iti vada reclama.

De ce sa iti promovezi site-ul prin campanii Adwords?
Lumea marketingului s-a schimbat dramatic in ultimii ani, iar Google AdWords este una dintre platformele care creeaza aceasta schimbare, fiind una dintre cele mai eficiente metode de promovare online platita.
Cum Google este cel mai mare nume din lumea motoarelor de cautare, fara indoiala ca si platforma de publicitate Google AdWords, este una dintre cele mai mari de pe planeta si este in mod clar lider in lumea marketing-ului cu plata per clic.

Acest sistem de promovare este utilizat de mii de organizatii mici, medii si mari, toate acestea avand un lucru in comun: doresc sa profite de numarul mare de oameni care cauta informatii, produse si servicii online.

 

Super-avantaje AdWords

1. AdWords este flexibil
AdWords ofera posibilitatea personalizarii campaniilor si anunturilor tale, in functie de nevoile specifice, hiper-directionarea publicului pe care doresti sa-l atingi. De exemplu, cu ajutorul programului AdWords poti:

* Specifica potrivirea cuvintelor cheie – se poate afisa anuntul numai persoanelor care cauta un cuvant cheie exact, cum ar fi „hoteluri brasov”, eliminand traficul general care are legatura doar cu Brasov sau doar cu hoteluri.

* Utiliza extensiile ale anuntului pentru a afisa imaginile produsului, numarul de telefon, linkul catre site, sediul, etc.

* Restrange publicul dupa locatie, ora, limba, browser sau tipul de dispozitiv si multe altele. O buna parte din traficul site-ului poate fi fara valoare (de exemplu, daca ai nevoie doar de potentiali utilizatori din Bucuresti si jumatate din traficul web vine din Cluj), dar in AdWords nu trebuie sa afisezi anunturile in toata tara, daca nu acesta este obiectivul tau.

 

  1. AdWords este mai rapid decat SEO
    Pentru site-urile si companiile noi, primele rezultatele SEO pot aparea dupa 2-3 luni.
    Din cauza concurentei acerbe, este nevoie de timp ca un site sa castige incredere si vizibilitate.
    AdWords este o solutie excelenta pentru afacerile la inceput de drum, deoarece nu trebuie sa astepti atat de mult pentru a vedea rezultatele. In timp ce lucrezi la site-ul tau pe partea de SEO, poti oricand da drumul unei campanii AdWords si poti incepe sa obtii afisari si clicuri imediat.

 

  1. Platesti numai pentru rezultate
    Nu numai ca Google AdWords este accesibil, dar partea cea mai buna este ca platesti doar cand ai rezultate, adica de fiecare data cand cineva da clic pe anuntul tau.
    Daca campania este configurata corect, incorporand cuvinte cheie relevante, atunci clicurile pe care le veti plati vor fi bune perspective pentru afacerea ta.

Tipuri de campanii AdWords

In functie de obiectivele tale, AdWords pune la dispozitie mai multe tipuri de promovare online:
Search Network – reclame de tip text care sunt asociate paginilor cu rezultate ale cautarii, in functie de cuvintele sau expresiile utilizate in cautare; optimizarea acestor reclame este necesara pentru maximizarea sansei ca cei care le vad sa intre pe site si sa cumpere.

 

Display Network – are cea mai mare acoperire, reclamele fiind de tip text, imagine (statica sau animata) sau video, afisate in site-uri partenere Google. Targetarea se poate face pe baza de expresii cheie, interese ale utilizatorilor, teme ale site-urilor partenere sau chiar pe pagini web nominalizate.

Remarketing – mai este cunoscut si ca retargeting, reclamele fiind de tip text, imagine (statica sau animata) sau video prin care poti targeta utilizatori care au accesat in trecut website-ul tau, afisandu-le anunturi relevante pe web sau cand efectueaza o cautare pe Google si astfel reuseste sa ii aduca inapoi pe site-ul tau sau sa ii fidelizeze cu noi oferte.
Video ads – reclamele video care se afiseaza pe YouTube, inainte sau alaturi de alte video-uri relevante pentru potentialii clienti sau pe reteaua de website-uri Google.

Gmail Ads – anunturile publicitare de tip newsletter. Acestea sunt afisate direct in casuta de e-mail de la Google chiar si catre cei care nu si-au oferit adresa lor de e-mail. Anunturile sunt configurate pe baza de criterii geografice si demografice, iar formatul lor poate fi personalizat.
Mobile Ads – sute de conversii se vad de pe dispozitive mobile iar gestionarea si optimizarea campaniilor de Mobile Ads este necesara atat pe Google Search si Display, cat si pe YouTube.

 

In functie de afacerea si nevoile tale, vom personaliza timpul de campanie potrivit, pentru rezultate garantate.