d

Noi suntem EBEN 

Conteactează-ne

n

Identitate vizuală

Identitatea vizuală

Identitatea vizuală este o combinație de grafică, imagini, culori și fonturi care ajută publicul să remarce brandul și să se identifice cu produsele/serviciile acestuia. Aceasta trebuie să fie simplă, echilibrată și relevantă pentru clienți, dar mai ales în armonie cu strategia de brand. Astfel, o imagine vizuală realizată în mod corect va reuși să creeze fidelitate și loialitate, câștigând încrederea clienților pe termen lung.

Dacă ești în mijlocul unei campanii de rebranding sau lucrezi la crearea unei identități vizuale de la zero, există multe lucruri la care trebuie să te gândești. Ce incluzi? Cine se ocupă de design? Ce vrei să obții? Este o provocare distractivă – care poate fi, de asemenea, foarte intimidantă. Însă, nu trebuie să îţi faci griji. Dacă nu știi de unde să începi sau te simți copleșit de proces, ești în locul potrivit.

Chiar dacă brandurile au nevoi diferite atunci când vine vorba de o identitate vizuală (de exemplu, un Lean Startup vs. o corporație globală), orice companie trebuie să înceapă cu elementele de bază – logo, fonturi, culori, motive grafice, imagini, layout-uri etc. Îmbinate eficient, toate aceste elemente creează o imagine unitară și determină publicul să recunoască brandul cu ușurință. 

Ce face o bună identitate vizuală?

O identitate vizuală puternică nu este frumoasă, ci are un scop. Pe măsură ce înaintezi în procesul de proiectare, amintește-ți că design-ul nu ține doar o zi. Proiectarea este importantă pentru viitorul brandului tău. Astfel, o identitate vizuală bună este:

✦ Flexibilă: ar trebui să fie capabilă să crească odată cu brandul tău (dacă apar produse noi, servicii, sau chiar industrii noi).

✦ Cuprinzătoare: designerii de brand trebuie echipați cu instrumentele de care au nevoie pentru a-și putea îndeplini sarcinile.

✦ Intuitivă: ar trebui să fie proiectată intuitiv și bine construită, astfel încât fiecare element să vină în completarea celuilalt.

✦ Exactă: o identitate vizuală este un instrument folosit pentru a comunica esența mărcii tale: personalitatea, valorile, etc.

De ce este identitatea vizuală importantă pentru compania ta?

Brandul este cel care face diferența între companiile care oferă aceleași servicii și produse. Astfel, datorită unei identități vizuale puternice, consumatorii se vor simți mult mai confortabil să interacționeze cu un anumit brand, iar mai apoi, să îl recomande altor potențiali clienți.

Procesul de branding este unul win-win. De exemplu, atunci când o firmă oferă servicii sau produse de calitate, imaginea de brand va atrage exact acei clienți care au nevoie de acestea. 

Gândește-te de câte ori ai cumpărat un produs doar pentru că l-ai folosit o perioadă îndelungată și știai deja că acesta este de calitate. Experiența ta are la bază un proces amplu de branding și identitate vizuală pentru compania respectivă. Totodată, aceeași experiență te poate ajuta să eviți mărcile care nu corespund cu imaginea promovată.

Ce să incluzi în identitatea vizuală?

Din nou, fiecare brand este diferit. Dar o identitate vizuală de bază, va include următoarele:

▸ Logo

▸ Culori

▸ Fonturi și tipografie

▸ Ierarhie

▸ Fotografie

▸ Ilustrare

▸ Iconografia

▸ Vizualizare date

▸ Elemente interactive

▸ Video și mișcare

▸ Web design

Proiectarea acestor elemente este crucială pentru succesul brandului tău. De aceea, îți stăm la dispoziție cu servicii profesionale de branding și imagine vizuală, prin care să te diferențiezi și să îți atingi obiectivele cu succes.

Contactează-ne pentru mai multe detalii.

Vrei să fii unic?

Vrei un nume?