d

Noi suntem EBEN 

Conteactează-ne

n

Logo

Logo

Un logo bun este o marcă vizuală care reflectă ceea ce faci și cine ești. Prin conținutul său, acest element susține brandul și îl face ușor de identificat. Acesta poate fi realizat cu elemente grafice, text sau poate fi o combinație între cele două, în variante cromatice diverse.

Pentru că este cel mai vizibil element, logo-ul este cel care captează atenția publicului și introduce gama de produse și servicii într-o manieră memorabilă.

Nicio organizație nu poate exista fără un logo și o strategie de brand puternică. Indiferent de reprezentarea grafică aleasă, acesta ajută la identificarea companiei și la diferențierea acesteia față de concurență.

În ce constă un logo bun?

Nu există o modalitate standard de a proiecta un logo de succes. Pentru a transmite mesajul dorit, acesta trebuie să participe activ la atingerea obiectivelor stabilite în strategia de brand. Noi am identificat o serie de caracteristici pe care să le ai în vedere pentru logo-ul companiei tale:

Să fie simplu

Simplitatea este un element cheie pentru un logo reușit. Cu cât este  mai simplu, cu atât este mai ușor de înțeles și de reținut. Astfel, publicul va petrece mai puțin timp pentru a interacționa cu brandul și va recunoaște logo-ul cu ușurință.

Să fie relevant

Principalul scop al unui logo este să fie relevant, să vândă și să provoace emoții pozitive. Dacă nu există coerență între logo și ceea ce dorește să transmită strategia de brand, publicul va sesiza și își va îndrepta atenția către concurență.

Să fie memorabil

Un logo eficient trebuie să treacă testul timpului, să fie versatil și să fie valabil chiar și peste zeci de ani. Acest lucru este posibil printr-un efort comun al specialiștilor în design și branding, care știu exact cum să creeze logo-uri autentice și longevive.

Să se vadă bine în online și offline

Logo-ul trebuie să arate bine atât în mediul online, dar și atunci când este folosit pe bannere, pliante, reclame luminoase sau alte materiale promoționale. De aceea, acesta trebuie să fie distinct, clar și ușor de remarcat.

Ce elemente influențează un logo?

Logo-ul nu este o simplă reprezentare grafică, ci este o poveste conturată prin simboluri, culori, fonturi și alte elemente de design specifice. De exemplu, anumite forme pot influența modul în care oamenii percep brandul.

Formele circulare sau organice sunt asociate cu:

▸ Moliciune

▸ Bunătate

▸ Căldură

▸ Distracție

▸ Porspețime

▸ Prietenie

▸ Inovare

Formele geometrice sunt asociate cu:

▸ Duritate

▸ Durabilitate

▸ Putere

▸ Inovare

▸ Respect

▸ Inteligență

Fiecare detaliu este important, astfel că stabilirea formelor și simbolurilor pentru crearea unui logo nu se realizează întâmplător, ci în urma unei analize complexe. 

Formele sunt completate de culori. Acestea, la rândul lor, accentuează mesajul pe care îl transmite un logo și au un efect important asupra consumatorilor atunci când vine vorba de alegerea unui produs sau serviciu. Culorile au un impact puternic asupra emoțiilor oamenilor și produc reacții pozitive dacă sunt alese și combinate potrivit.

Un logo creat de specialiști crește notorietatea brandului și câștigă încrederea clienților. Noi putem crea imaginea de care ai nevoie pentru ca publicul tău țintă să te remarce și să își amintească de brandul tău.

Contactează-ne pentru mai multe detalii.

Vrei să fii unic?

Vrei un nume?