Blog

Ghid Servicii SEO 2019 – Tu esti pregatit?

Ghid Servicii SEO 2019 – Tu esti pregatit? Incet, incet ne pregatim de rapoartele de final de an. Tragem linie, vedem ce strategii au avut rezultate mai bune, realizam grafice concludente, dar , acolo unde este cazul, venim si cu sugestii pentru a obtine rezultate mai bune in 2019. Nu exista doua rapoarte la fel, pentru ca nu exista doi clienti care sa fie la fel.

Marketingul nu este o stiinta exacta, iar marketingul digital este un domeniu dinamic. Aceasta schimbare e mai complexa de la an la an, ceea ce ne face sa ne gandim ca pentru 2019 avem asteptari mari.

Venim si noi astazi cu un articol nou in care vorbim despre primele semne ale schimbarii SEO pentru 2019.

Care sunt tendintele de marketing digital in 2019: Servicii SEO 2019

Hai sa vedem si sa analizam la ce te poti astepta pentru anul urmator la acest capitol. Poti sa numesti acest articol: Ghid SE0 2019.

Schema pentru FAQ (intrebari frecvente)

Utilizand planul de Intrebari si Raspunsuri pe oricare sectiune de Intrebari Frecvente, oferi continutului tau o imagine mai buna in ceea ce priveste

Pentru cei care nu sunt in tema cu acest subiect, marcarea schemei este, in general, utilizata pentru a oferi motoarelor de cautare unele informatii suplimentare despre site-ul tau si despre continutul acestuia, pe care apoi il pot utiliza pentru a conferi site-ului o pozitie superioara in cadrul SERP.

Pe masura ce cautarile continua sa se indrepte catre formularul de intrebari, iar tipurile de continut, cum ar fi intrebarile frecvente, apar din ce in ce mai mult ca Features Snippets, acest tip de Q&A devine si mai important.

AMP este noua inovatie Google

Lansat la inceputul acestui an, AMP Stories sunt concepute pentru a adauga tehnologia AMP de incarcare rapida a Google la continutul vizual mai degraba decat la textul traditional.

Folosindu-l, editorii au o modalitate mai usoara si mai rapida de a produce continut imersiv vizual. Cel mai mare beneficiu il reprezinta imbunatatirea experientei utilizatorului pe mobile. Avand in vedere ca device-urile mobile devin principalele dispozitive folosite de utilizatori, este important sa oferim un site care se incarca rapid. In medie, paginile AMP se incarca de 3 ori mai repede decat varianta non-AMP.

O data cu imbunatatirea vitezei, utilizatorul va sta mai mult pe site, va vizita mai multe pagini, iar bounce rate-ul va scadea.

Astazi, peste 60% din cautari se fac de mobile, iar Google s-a adaptat rapid.

Primul pas pe care trebuie sa faci este ca creezi un continut care sa poata fi citit atat de pe mobile cat si de pe desktop.

Tu ai AMP implementat pe site? Daca nu esti la zi cu acest subiect, contacteaza-ne. Nu mai e mult pana in 2019 si va trebui sa ai un site bine pus la punct, stii tu…concurenta e la orice pas :).

Optimizare pentru cautari vocale – nou pe lista de Servicii SEO 2019

In general, cautarile vocale se fac prin intermediul unui asistent vocal (Siri, Cortana, Google Home, Alexa etc.). E foarte impresionant, cum din anul 2015 au crescut de la 0 (zero) statistic la 10% din cautarile globale. Mai mult, conform ComScore, pana in 2020, vor ajunge sa reprezinte jumatate din aceste cautari.

Cu toate avantajele in utilizarea cautarilor vocale activate si a asistentilor vocali, este extrem de important sa optimizati site-ul pentru tipurile de interogari solicitate folosind tehnologia asistentei vocale.

SEO pentru cautarile vocale este exact la fel ca inainte: uman, relevant, atragator si conversational. Cuvintele cheie raman la fel de importante iar continutul va trebui sa raspunda unor intrebari.

Cum faci oprimizare pentru cautarile vocale?

Afla daca ai un continut destul de bun pentru a se clasa in rezultatele de cautare.

Google a anuntat ca tinde ca acele cautari vocale sa fie potrivite pentru site-urile care se claseaza in top 4.

Este important sa intelegi de ce e necesar sa ai pe pagina minim 1000 de cuvinte diferite care sa acopere nevoile si intrebarile persoanelor care fac o cautare si pe care tu vrei sa le aduci la tine pe site.

Factorii de clasare arata ca cu cat contentul este mai lung(dar de calitate) cu atat mai multe sanse are sa se claseze mai bine.

Tine cont de sfaturile aduse in acest articol si ajusteaza-ti gradual strategia de servicii SEO 2019 si continut. Noul an aproape ca ne bate la usa. Si trebuie sa fii pregatit.

Daca nu stii precis ce trebuie sa faci sau poate nu ai timp, spune-ne! Ne ocupam noi de strategia SEO care sa iti creasca vanzarile si numarul de potentiali clienti.

 

Beniamin

Recent Posts

Copywriter wanted!

Ce ne dorim de la tine? Să fii absolvent al Facultăţii de Litere, Limbi Străine…

1 an ago

Economia și promovarea online în perioada pandemiei

Cu totii asteptam ca aceasta perioada delicata sa treaca si sa ne revenim la normal,…

4 ani ago

Chrome, Firefox si Internet Explorer – ce crezi ca utilizeaza romanii fata de alte tari europene?

Topul preferintelor la capitolul - browser Internet - a inceput cu Internet Explorer, care era…

6 ani ago

Afla de la noi de ce iti respinge Facebook reclamele. Ce trebuie sa faci

Faptul că Facebook devine din ce în ce mai selectiv și mai riguros în ceea…

6 ani ago

De ce e important pentru logo-ul brandului tau sa fie in format vectorial?

De ce e important pentru logo-ul brand-ului tau sa fie in format vectorial? Valoarea unui logo…

6 ani ago

De ce un titlu bun aduce mai mult trafic pe site

Din lipsa de timp, oamenii sunt nevoiti de multe ori sa-si faca anumite impresii despre…

6 ani ago